سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

تق تق

 آمدم نعره مزن .جامه مدر . هیچ مگو 

 

یار و بوس و کنار

نظرات 6 + ارسال نظر
جغد بندری چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

اشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

شادت

پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام به چوک سرنی
سهمار به چه معنی است؟
ممنون می شم به اطلاعاتم اضافه کنید

سلام
سهمار : سیاه مار: مار سیاه سهمگین : یکی از اجداد بنده

احسان پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ


خوش آمدی سهمار

سژاس از خوش آمد خوش آمدنیت

هما پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

مجید انگیزت چن که وبلاک اته بچه هیچوقت به روز نوبی؟؟؟؟؟

mahdi شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://secretbrain.mihanblog.com

سلام
خسته نباشین
ببخشید که کامنتی که ارسال کردم با موضوع مرتبط نبود
ولی یه سوال ؟
شما به قدرت معز اعتقاد دارید ؟
من وبلاگی ایجاد کردم تا کمی در مورد این مبحث در محیط مجازی کمی بحث کنم .
خوشحال می شوم که مرا جزء پیوند های وبلاگت قرار دهی تا شما هم سهمی در این حرکت داشته باشین .
لینک که کردین در این قسمت به من پیام بدین تا شما رو لینک کنم
http://secretbrain.mihanblog.com/message
وبلاگ من را با نام
وبلاگ راز مغز
لینک کنید

ممنون
مدیر وبلاگ راز مغز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد