سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

خانواده وینگفیلد

  

   

 

  

 

   

  عکس ها از راشل قاسمی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
داهیر شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

با تشکر از اجراتون اجرای تقریبا خوبی داشتین ولی می شد یک ماه دیگه اجرا کرد ولی اجرای خوبی داشت بازی ها در سطح متوسط بود وتنها بازیگر نقش لورا بازی درونی را به نمایش گذاشت من برای اینکه تاثیر دیداری نمایش را بسنجم میتوانستم دقیایقی را چشمانم ببندم بدون اینکه چیزی را از دست بدهم کار خالی از خلاقیت بود وبیشتر به یک نمایش رادیویی شبیه بود.
باتشکر

متشکرم از حوصله و حساسیتتان برای اظهار نظر درباره نمایش. این هم شیوه ای از اجرای نمایش است که توجه به آن سالها در بندرعباس مورد غفلت بوده. این شیوه همچون دیگر شیوه های اجرا قواعد خاص خود را دارد و زمینه بروز خلاقیت در آن متفاوت با سایر اجراها بالاخص اجراهای مبتنی بر حرکت و تصویر است و اینکه اجرا شباهتی به نمایش رادیویی یا نمایش تلویزیونی یا حتی زندگی معمولی داشته باشد نه تنها ضعف که گاهابه عنوان نقطه قوت اینگونه نمایش ها محسوب می شود . بهرحال اینکه ما برای تمام ذائقه ها اثر و برنامه داشته باشیم نکته ایست که باید به آن توجه بیشتری نمود .

داهیر چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

ممنون از راهنماییتون.مشکلی که همه ما تاتریها داریم اینه اگه انتقادی صحیح از ما بشه باید توجیه و جوابی برای اون داشته باشیم .به قول شما این گونه شیوه ها هم باید خلاقیتی درآن باشد ولی ما که چیزی ندیدم. مغسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد