سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

شی تال برقص بر مرگ من

نمایش  شی تال برقص بر مرگ من از رودان به کارگردانی و نویسندگی مهران محمودزاده با رای قطعی هیات انتخاب وارد بخش تجربه های نو جشنواره تئاتر فجر شد . بی شک آماده کردن نمایشی برای این سطح از تئاتر ایران تلاشی منسجم و حرفه ای می طلبد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد .  

حضور این نمایش در جشنواره تئاتر فجر  سبب می شود سوالاتی بسیار که به هر دلیل بی پاسخ مانده بود  دوباره مطرح شود و این بار باید پاسخی برای آن پیدا کرد . اینکه چرا  برای این نمایش مجوز اجرای عموم صادر نشد؟ اینکه چرا این نمایش جهت جشنواره تئاتر استانی پذیرفته نشد ؟و...  

البته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیشاپیش قول بررسی این موارد را داده بود و بی شک اکنون مجالی فراهم خواهد شد برای تصمیم گیری قاطعانه تر برای رفع معضلاتی که منجر به چنین تناقضاتی می شود .  

عکس : مجید جمشیدی  

 

در  نمایش "شیتال برقص بر مرگ من" بازیگرانی چون:‌ گلنسا زارعی؛مهران محمودزاده؛عمار نیکخواه؛ ساناز نجفی.مرضیه کریمی.اسماعیل ساحلی. حسین سالاری. محمدرضا حمیدی. ناصر عابدینی. احمد صالح‌زاده. نسترن شریفی بازی می‌کنند. 

 دیگر عوامل نمایش:‌موسیقی موسا کمالی و علی عرب. طراحی صحنه :عمار نیکخواه. طراحی لباس:سمیه دهقانی؛شوکت الملوک صالح زاده. طراح نور:‌ پیمان بخشی. عکس:‌مجید جمشیدی. پوستر و بروشور ایمن محمودزاده. ویدئو:‌مسلم  انبری. دستیار کارگردان صالح صالح‌زاده. دستیارن صحنه سجاد کمالی‌نیا.حسن نورانی و رضا فاضلی.   

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشب سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

بسیار خوشحالم که زحمتشان به ثمر نشست.موفق و شاد باشند هنرمندان رودانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد