سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

ندای انقلاب

 

متن زیر بخشی از نمایشنامه ای کوتاه با عنوان ندای انقلاب  نوشته لئونید آندریف نمایشنامه نویس روس هست ، از مجموعه نمایشنامه هائیه که  به عنوان یکی از پروژه های گروه دارم ترجمه می کنم .  

 

زن :بله .( مکث ) ناراحت نشو . لطفا . ... اما امشب ....وقتی که صدا ها شروع شدن ...وقتی که چکش ها و تبرها شروع کردن به فرود اومدن ... تو هنوز خواب بودی ... و من ناگهان فهمیدم که همسر من ، بچه های من همه این چیزها موقتین ... من عاشق شماها هستم بیشتر از اونی که فکرشو بکنی ...(مرد دوباره دستانش را در دستان زن حلقه میکند )... اما نمی تونی بشنوی اونها اون بیرون چطور در حال ضربه زدنن ؟ اونها خیلی دورتر در حال کوبیدنن و بنظر میاد بعضی چیزها در حال فرو ریختنه، شکستن فاصله ها ، به نظر میاد بعضی دیوارها داره پائین میاد و فرو میریزه زمین درحال تغییره و اون خیلی فراخ و گستره و آزاده ! ...... 

علاقمندان می تونن متن کامل نمایشنامه رو از اینجا دانلود کنن . لطفا نظرات راهگشاتون رو برام بفرستین

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان ن جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ


سهمار عزیز, فضای جالبی انتخاب کردی... درگیری ی زوج با اتفاقات بیرونی, با انقلاب...

باز هم سپاس و وفق باشید

حسین رزده دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://sozlavar.blogfa.com

سلام مجید قطعه جالبی بود ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد