سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

روایتی از دیدار کوتاه ششم اسفند با وزیر فرهنگ در رودان

توی این چند روز متاسفانه درگیرکارهای شخصیم بودم و الان که فرصت دارم لازم دونستم یه گزارش کوتاه ارائه کنم .

روز ششم اسفند بود ، اطلاع داشتم که وزیر فرهنگ به عنوان نماینده دولت داره میاد رودان، قصد داشتم برای طرح دغدغه های فرهنگی و هنری برم ببینمش اما چون به عنوان بازیگر تاتر " خانواده لورنزو " باید ساعت 8 شب روی صحنه می رفتم منصرف شدم، نزدیک ساعت 14 بود که یکی از دوستان گفت قصد داره بره رودان و وزیر رو ببینه ، منم همراش رفتم و بالاخره بعد از سخنرانی وزیر با اصرار تونستیم ده دقیقه ایشون رو ببینیم ، اونجا آقای موحدی رو هم دیدم که برای طرح مسائل فرهنگی اومده بود و همینطور صالح صالح زاده که کمی باهم صحبت کردیم. صالح یه بخشی از مطالبات هنرمندای رودان رو بهم منتقل کرد که با وزیر در میون بذارم و قرار شد من و آقای موحدی چند کلمه ای با وزیر صحبت کنیم  ، بالاخره وزیر رو توی دفتر کنار مسجد نشوندن روی صندلی و ایشون هم در همون فرصت کوتاه موبه مو به صحبتهای ما توجه کرد ، یکی از بچه های رودان از آقای مرشدی خواستن که اتاق رو ترک کنه تا خصوصی با وزیر صحبت کنیم اما ایشون با پافشاری توی اتاق موند و من هم در حضور آقای مرشدی درباره مواردی از جمله عدم رعایت قانون در مدیریت فرهنگی استان ، ضعف بدنه تخصصی و کارشناسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عدم رعایت قانون مدیریت فرهنگسراها ، کمبود زیرساخت های فرهنگی ، عدم رسیدگی به سالن های تاتر و فرهنگسرا ها ، نبود عدالت در توزیع اعتبارات و انجام اقدامات غیرقانونی در توزیع اعتبارات صحبت کردم ، از توقع مردم و هنرمندان استان برای تغییر در مدیریت فرهنگی استان گفتم و اشاره کردم که حتی هنرمندان گزینه ای رو برای تصدی مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کردن و از وزیر پرسیدم که چرا برای گزینه هنرمندان ابلاغ صادر نمی کنید ، البته باید ذکر کنم که چون برای هماهنگی با همه دوستان هنرمند فرصت پیدا نکردم خودم رو به عنوان نماینده هنرمندان معرفی نکردم تا شائبه ای پیش نیاد و به عنوان یکی از اهالی عرصه هنر استان وارد گفتگو شدم .آقای موحدی هم درباره ضرورت توجه ویژه به استان هرمزگان صحبت کردن و ایشون هم بر تغییر در مدیریت فرهنگی استان تاکید کردن و وزیر هم در پاسخ کوتاهی تلویحا ( چرا که آقای مرشدی اتاق رو ترک نکرد ) اعلام کردن که باید مسئله رو بررسی کنن و احتمالا تا سفر بعدی در اردیبهشت ماه برای جشنواره خلیج فارس تصمیماتی خواهند گرفت و بعد بدلیل ذیق وقت وزیر و هیات همراه برای ادای فریضه نماز و بازگشت به بندرعباس حرکت کردن و رفتن، من هم به سرعت به سمت بندر اومدم و راس ساعت 20 رسیدم به سالن و به همین دلیل تاتر با ده دقیقه تاخیر اجرا شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد