سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

آیا برگزاری جلسه با نماینده وزارت فرهنگ ، باحضور حداکثری هنرمندان ، در جهت تامین منافع فرهنگ و هنر استان نبود؟

روز چهارشنبه مصادف با روز ملی خلیج فارس جلسه ای میان آقای احمدی مدیر کل امور استانها وزارت فرهنگ و اهالی فرهنگ و هنر استان  در محل مهمانسرای شرکت فولاد برگزار می شه . این جلسه به شکلی بسیار مخفیانه و مرموز و با حضور تعداد معدودی از اهالی فرهنگ و هنر در محل مهمانسرای شرکت فولاد برگزار شده ، جلسه ای که می تونست بصورت عمومی و علنی در یکی از سالنهای آمفی تئاتر و با حضور جمع کثیری از هنرمندان و اهالی فرهنگ باشه  متاسفانه تحت نظارت و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بدون حضور بسیاری از هنرمندان برجسته استان برگزار میشه تا اهداف مورد نظر مدیران این اداره رو محقق کنه . چرا نباید هنرمندان، اساتید و پیشکسوتان بیشتری به این جلسه دعوت می شدن ؟ بر اساس چه معیاری شرکت کنندگان در این جلسه انتخاب شدند؟ چرا از هنرمندان شهرستانها که در سال گذشته افتخاراتی رو در سطوح ملی و بین المللی آفریدن دعوت بعمل نیومده ؟  آیا هنرمندان شهرستانها حق کمتری برای انتقال دغدغه ها و نیازهای فرهنگی شون داشتند ؟ آیا برگزاری جلسه بصورت عمومی و باحضور حداکثری هنرمندان ، در جهت تامین منافع هنر استان  نبود؟ چرا مشاور محترم هنری استاندار که خودشون دراین جلسه حضور داشتن هیچ مخالفت رسمی با نحوه برگزاری این جلسه نکردن و اتفاقا با این برنامه همراهی کردن ؟ حضور هنرمندان منتقد و سایر هنرمندان منافع چه کسانی رو به خطر می انداخت ؟  چرا به برخی از دعوت شدگان قبل از جلسه وعده حل مشکلات شخصی و پیگیری بودجه برای پروژه هاشون رو دادن ؟ چرا برخی از هنرمندان شاخص ما رو با خودشون همراه میکنن و به بازی میگیرن تا وجهه اونها تخریب بشه ؟ چرا دولتی که داعیه شفاف سازی و واگذاری امور رو داره  میراث نامیمون رفتارهای کاملا امنیتی دولت قبل رو رها نمیکنه ؟ چرا دولتی که داعیه حفظ شان و حقوق شهروندانش رو داره ، حق هنرمندان دلسوز و زحمتکش ما رو در قالب امتیاز بهشون می ده تا ازشون بهره برداری کنه ؟ همه اینها سوالاتیه که اقدام ناشیانه و ناسنجیده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری چنین جلسه ای و با حذف برخی از هنرمندان  خلاق ، اساتید و پیشکسوتان و تلاش برای حفظ سیستم موجود جوابی برای اون باقی نمیذاره .

نظرات 5 + ارسال نظر
نامی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ق.ظ

از که باید پرسید؟؟؟

ایسا؟تئاتریکال جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ق.ظ

پدرخوانده ها ، درزمانیست که دست به کار شده اند

گوج گنو یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

با سلام
بنده احسان رضائی واقعی هستم و کامنت بالا را ننوشته ام .
اینجانب تمامی نظرات شخصی خود را با این آی پی آدرس منتشر می کنم . دوستانی که وبلاگ دارند می توانند شهادت بدهند که آی پی آدرس متلعق به بنده نیست .
متاسفم برای کسانی که از دیگران مایه می گذارند . متن بالا به هیچ وجه با سبک نوشتاری بنده سنخیتی ندارد و بیشتر شبیه انشا های اول دبیرستان است !
نظر رسمی بنده در مورد اتفاقات اخیر تنها و فقط سکوت است . با تشکر احسان رضائی .

kkj سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ

oklklk

فرشته مرگ چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام سهمار عزیز
من هم به وضع موجود که خیلی ها دایه نمایندگی هنرمندان استان رو دارند و به قول ایسا مدعی پدر خواندگی رو دارند البته ادم که یتیم بشه هرکسی توی سرش میزنه باید بگردیم پدره فراری رو پیداکنیم وبیاریمش برا گرفتن حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد