سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

اصلاحات نظام سیاسی در ایران قریب الوقوع شد

 بیانات رهبری در دیدار با دانشجویان در کرمانشاه به نقل از سایت  دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت ا... خامنه ای   

....مسئله پیری و جوانی نظام اسلامی چگونه قابل تحلیل است؟ آیا نظام، روزی پیر و از کار افتاده خواهد شد؟ آیا راهی برای جلوگیری از این فرسودگی وجود دارد؟ و آیا اگر این وضع پیش آمد راه علاجی وجود خواهد داشت؟......با توجه به دگرگونی اوضاع و شرایط، ممکن است مهندسی، ساز و کارها، سیاست‌ها و نظام‌هایی که برای ایجاد جامعه اسلامی، پیش‌بینی شده، کهنه شود و کارآیی خود را از دست بدهد که در این صورت، تغییر و نو کردن آنها، هیچگونه ایرادی ندارد......در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور ، ریاستی است و رئیس‌جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می‌شود که شیوه خوب و مؤثری است اما اگر روزی در آینده احتمالا دور، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.....نظام اسلامی هم ثبات دارد و هم تغییر. ثبات در حرکت مستمر و بدون تذبذب و انحراف در مسیر تحقق آرمان‌ها و انعطاف و تغییر در ساز و کارها، خطوط و شکل حرکت......

Royal Academy of Art

 

Royal Academy of Artیا آکادمی سلطنتی هنرها  موسسه ایه فرهنگی و هنری و با حوزه فعالیت بسیار گسترده . این موسسه مجموعه ای از مطالب و جزوات آموزشی مختصر رو در خصوص هنرهای مختلف از عکاسی و طراحی و نقاشی گرفته تا معماری و تاریخچه مختصر فرهنگی برخی ملل و هنرمندان شرقی و غربی رو جهت استفاده روی صفحه اینترنتی خودش به آدرس زیر قرار داده . .بد نیست سری بزنید.  

( البته توی یکی از جزوه ها که درباره ترکها صحبت میکنه  بعضی مثالهاش از آثار ایرانیه )

 Royal Academy of Art 

محوطه باستانی تخت جمشید

تصاویر توسط گروه باستانشناسی موسسه شرق شناسی دانشگاه شیکاگو در سالهای بسیار دور و در زمان کاوش تهیه شده است . توضیحات بیشتر در لینک بالا قابل دسترسی است .