سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

تئاتر کارگاه در International Tanzmesse 2012

 

گروه تئاتر کارگاه در شهریور ماه سال جاری به عنوان تنها نماینده ایران در نمایشگاه و جشنواره دوسالانه International Tanzmesse 2012  در شهر دوسلدورف آلمان شرکت خواهد کرد . این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه ها و جشنواره های هنری در جهان میزبان بیش از ۵۰۰ کمپانی و گروه نمایشی از سراسر جهان در زمینه هنرهای حرکتی ُ هنر جدید ُ هنرهای تصویری و طراحی حرکت در تئاتر است . گروه ضمن حضور در این رویداد فرهنگی موفق به تخصیص غرفه ای در نمایشگاه و بازار آن جهت معرفی آثار نمایشی خود شده است . شرکت در کارگاه های متعدد و بازدید از اجراها علاوه بر استقرار در غرفه برای گروه در مدت اقامت در دوسلدورف  تدارک دیده شده است. علاوه بر برنامه ریزی جهت تاریخ برگزاری  رویداد، نمایشگاهی اینترنتی نیز در سایت  جشنواره جهت معرفی تاریخچه مختصر گروهها و نمایش عکس اجراهای سابق آنها ترتیب داده شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک زیر از صفحه غرفه داران بازدید کنند .  

ضمنا از آنجا که گروه در نظر دارد از این فرصت جهت ارائه آثار هنرمندان نمایش استان استفاده نماید گروههای علاقمند می توانند نمونه آثار خود را در قالب DVD که محتوی بخش های تصویری کوتاه ، معرفی گروه و عکس های اجراها می باشد به زبان انگلیسی حداکثر تا پایان تیرماه به آقای مجید جمشیدی تحویل نمایند.   

نمایشگاه  اینتر نتی غرفه داران ( در فهرست حرف K)

   

عاشقیت یک مرغ

اجرای نمایش عاشقیت یک مرغ به کارگردانی و تالیف اسماعیل پاکدامن در سالن آفتاب بهانه ای شد تا کمی درباره هنر اجرا و سابقه اجرای این گونه آثار و کم وکیف این اجرا ها که چند سالیه  در  بندرعباس مورد توجه قرارگرفته بیاندیشم ، فارغ از اینکه چه کسی مبدع و اولین اجرا کننده این نوع نمایش در بندرعباس بوده ، از اونجایی که این شکل از اجرا مورد توجه هنرمندای نمایش ما هست فکر می کنم وقتشه که بیشتر در مورد هنر اجرا و قابلیت ها و ملزومات اون صحبت کنیم . ضمنا از گروه اجرایی عاشقیت یک مرغ بخاطر اجراشون تشکر می کنم .

عکس از مجید جمشیدی