سهمار

مجید سرنی زاده

سهمار

مجید سرنی زاده

روز اول سفر هند

پس از بدرود گرم دوستان هنرمند و طی مسیر بندر.دبی.بنگلور صبح چهارشنبه  ششم بهمن وارد بنگلور شدیم وهمانطور که دوستان پیش بینی کرده بودن گمون کردن گذرنامه ما جعلیه و ما ایرانی نیستیم وهندی هستیم وپس از جستجو در اینترنت و پرسیدن تاریخچه شهر بندرعباس ساعتی ما رو توی فرودگاه نگه داشتن تا از دبیرخانه فستیوال اومدن و همراه اونها در یک هوای کاملا بهاری وارد یک کمپ سرسبز با یک هتل ویلایی زیبا شدیم . با کمال احترام از ما استقبال کردن وبعد از رفتن به محل اسکان سری هم به مدرسه هنرهای حرکتی آتاکالاری زدیم .با هنرجوهای مدرسه، استاد  و همینطور مدیر مدرسه ملاقاتی داشتیم و برای صرف ناهار به پیتزا هات رفتیم و بعد از ظهر هم  هنرمند خونگرم بندری خانم میرزاپور به دیدار ما آمدن و باتفاق دوستان گشتی توی شهر زدیم وپس از خرید شام، kfc و... 

 

ساعت 19.30 

فرودگاه دبی 

 

 

بنکلور  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
حامد رضوانی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سه سامارایی از کمربندی در هند اسم که من براتون انتخاب کردم سلام دخت بندر هم برسونی دلم برا خبرای اونجا لک زده انگار خودمم دنبالتونم هرروز به روز باش من دوست دارم با سیکنالهی اینترنت پیشتون باشم

فرشته مرگ(ح) یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

پس کجایی دلک

احسان یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام
مجید احوال تون همه چیز خوب است
سلام دوستان رو برسون

فرشته مرگ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

کجایی دلم هوات ای کردن

گربه ایتالیایی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

خوشحالم برای شما و امیدوارم همیشه موفق باشید

فرشته مرگ سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

و باز حاضری

فرشته مرگ پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

نمی دونم کجای چه می کنی ما که بیادتیم شما چی اونجا حامد هندی هم دیدین

فرشته مرگ شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

اه

فرشته مرگ دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

تا اخر هفته هم انیگم تابلکه دم غروب روشنایی ستارت بگینم

الیس در سرزمین عجایب سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام خیلی دلم تنگ بوده خوشالم بت امدی حداقل تو عکس تو خیلی ایده الی مجید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد